Så mycket att göra men så lite tid!! och inte har man kommit någon vart! *^* Trodde man skulle kunna blogga nu utan problem men se icke det kan man inte, en massa prov och inlämningar aa det man typ få göra nu 24/7 Xd Men ska uppdatera allt som ha hänt sedan i julas och det kommer att bli ett långt inlägg så hoppas att ni orkar läsa den! XD

Kan berätta redan nu att jag ha genomgått en transformation haha oja så det kommer att stå mycket om det i det lååånga inlägget. /*^*/

Ha hänt så mycket runt omkring mig aa! mina vänner, familj, skolan, vardagslivet och mig själv ahaha vad är det som går där uppe i mitt tomma lilla huvud, börjar tro att det spökar där men jag gillar det :D 

Känns lite som att allt vänder åt det rätta hållet i mitt liv och är så glad att jag ha börjat på det gymnasiet som jag ha börjat i + i en annan stad haha pendlingen ä inga problem längre för ha vant mig så det är som rutinerna på i ens vardag, i min nya skola så har jag träffat de underbaraste människorna som finns haha undrar om de står ut med mig dock. -.-' Ha fått ett smeknamn ut av mina närmsta vänner som jag inte fattar varför men ja den passar väll mig i quess! ^^ från att inte ha haft något smeknamn till att heta "Hunden/Hachi" haha va söta ni är! <3

Trodde faktiskt att jag inte skulle få det så bra som jag fick i min nya skola eftersom hur jag blev behandlad i högstadiet ut av mina "vänner" där. -.- Fast jag är glad att jag ha Natha och Elmin därifrån som faktiskt var äkta vänner. Känns bra att ha de bästa runt om sig för man blir så varm och älskad, när man ha vänner så behandlar man varandra lika och det är det vi gör, vi ger och får tillbaka. Älskar alla mina vänner för att de finns där. <3

 
friends, skola, vänner, weirdos,

Kommentera

Publiceras ej