Hej på alla ni där ute! Jo jag har varit med om dom jävligaste dagarna i mitt liv just nu, precis som en typisk tonårsfilm då man är med ett kompisgäng och så händer det att man bråkar då jag blev utstött = utfryst. Ingen brydde sig om vad jag sa eller så bara lyssnade dom inte men det jobbigaste jag fick genomlida var att jag fick och kunde inte vara med min bästaste vän i hela världen, jag höll på att bryta ihop och jag missuppfattade men jag var inte ensam om det tror jag. Men något jag kommer bära med mig livet ut är dom orden jag sa till min närmsta vän som jag önskade att jag kunde ta tillbaka och ta bort det för ångrar allt jag gjort, jag fick en knäpp i huvudet och vet inte vad allt babbel jag sa kom ifrån. Så jag vet nu hur det är att vara mobbad/utfryst från sina vänner + bästa vän just nu och inget roligt alls, men det värdefulla jag trodde att jag skulle förlorade fanns kvar. Att reparera något sådant här som hände kommer ta tid men jag hoppas att det bli lika starkt igen för vill inte ta sönder det igen....
 
Jag och min bästa vän är på väg upp igen efter allt detta, då hon förlät mig efter allt det då jag grät varje natt för ville fixa detta i alla fall mellan mig och henne. Men nu så är allt på bättringsvägar, jag ska säga att detta är något jag inte vill vara med om igen för tar så mycket energi, man gråter oceaner varje kväll och känns som det är brottningsmatch mellan hulken och stålmannen i magen.
 
Men lite tjurigt är det i vårt gäng då jag kom tillbaka till den igår så var lite nere efter allt men gud vilken härlig känsla man får då en tjejkompis i skolan klappa en på ryggen och hälsar med ett leende på läpparna. Så lite ljus dök upp inom mig. Men jag är mest glad för att det ha löst sig mellan mig och min bästa vän.
 
Hat mellan vänner
Vänner för alltid och vänner för livet varför bråka? Men det kan vara bra för att bygga ett starkare band men bara en mening eller en kommentar kan skada och ge ar för livet vänner bråkar men det finns ett band mellan dom som för dom samman om det gör det så är man starkare än nånsin men går man och säger förlåt och menar det så har man en skans kan man få en andra skans? Beror på vilken personlighet man har och vågar visa det att förlora en vän är det aret man inte vill ha det är det största och hemskaste aret man kan få men har karma att göra med detta? Om det detta har att göra med karma att göra och den gör såhär så kan jag säga såhär. Karma is a bitch
 
Jag är så glad att jag har dig i mitt liv Nathalie!
Utan dig så är jag lika vilse som att gå på en stor åker itjock dimma, på jorden utan luft, en fisk utan vatten, ett bi utan drottning, utan dig dör jag ut och tynar bort så du är den personen jag vill ha i mitt liv.
 

Kommentera

Publiceras ej