Ja nu när man är hemma och i skolan som vanligt så ska jag passa på att berätta om min sportlovs-vecka hos mamma! Fick vara hemma själv hos mamma när hon var i skolan och pluggade, men jag hade min bästis Simba och ett gäng med katter som höll mig sällskap dom ensamma dagarna. Att vara hemma kan folk säga är trist men det är då jag tar tillfälle för att se skräckfilm då min mamma har imot dom. Så kunde man ta fram godiskålen och senare laga till den maträtten man vill ha utan att chabba med någon som inte äter det eller så, men lite chabb blev det ändå när jag och min äldsta syster Annie skulle äta ”en dag” då jag skulle göra spagetti och köttfärssås och Annie vägrade ha med den hackade löken i köttfärsen, jag hade redan hackat den så hon hade inget val.

 

I veckan med så var det mycket OS-sport som stod på spel då jag är galen i OS! Vi sjöng mycket singstar på syrrans PS2. Så kan man inte säga att jag är en som gillar disneyfilmer. Då man kunde allihop samt alla svenska slagerlåtar, men samma kväll så kom min mamma som ville sminka mig tillbaka till the 80s då jag är glad att det finns nutidens smink och frisyr.

 

Jag och Annie va på hundträning med i veckan då Simba och jag fick testa rallylydnad, både jag och Simba är nya med det där rallylydnaden då han och jag stod som frågetäcken vid skyltarna. Men min lilla kille fick träffa en ny kompis som är en långhårig schäferhane som var 9 månader. Vilket man inte kan tro! Men han var nog den finaste schäferhanen jag sätt. Så mycket mer har jag inget mer att säga om min vecka, hoppas ert lov var super allesammans!

 

 Jag skissade av (Jensen Ackles)
 
Simbas mamma (Heidi)
en liten trött (Grönsak)
Bull bak med 100st bullar med mamma
Min lilla Gizmo
film, fluff, hund, lungt, slappardag, vänner,

Kommentera

Publiceras ej