Gårdagen var helt awsome för att den började med att jag, mamma och pappa åkte till min favoplats att shoppa på, Ullared! Så fort jag kommer in på Ullared så säger jag hejdå till pappa och går med mamma å plocka kläder, parfym, hygienprodukter och en mixer som man köpte för egna pengar haha. Men jag har ett schema att gå efter på Ullared och den är inte svår att följa alls om man är jag för är en rutin för mig.

 

*Plocka ihop saker för håret och hygien, hårinpackning, torrschampo och ny borste m.m

 

*Plocka parfym (SO?...) och ansiktsmask m.m.

 

*Plocka kläder: tröjor, byxor, klänningar m.m.

 

*Prova kläderna, ta de som passar och lämna dom som inte passar... 98% av allt är perfekt

 

*Jag och mamma går till pappa och pappa suckar såklart haha...

 

men jag fick ett nytt sängöverkast med mig hem med + en mixer som jag betalade själv för pappa tänkte inte betala något som är onödigt för hans pengar så vad skulle man göra? Men när man kom hem så räknade man ihop allt man hade köpt och jag fick ihop 21 nya plagg! Pappa var inte glad men jag har fått en ny garderob nästan, men sedan väntade man på att ens syrra som skulle komma hem ifrån Halmstad med sin kille och deras vänner då dom hade kört gokart. Något jag inte har gjort på länge men jag åkte till Ullared så få se om man hänger med nästa gång, men det har dröjt mer än ett halvår sen jag var på Ullared så jag var desperat nu sist för brukar åka till Ullared 3-4 gånger per år. Men nu är jag nöjd. Sedan så hörde min syrra av sig så åkte jag och Linnéa till hennes vän ute på landet, bara vi tre ute i mörka och tysta landet. Vilket jag drömmer om tills jag flyttar hemifrån för då vill jag bo på landet då det är lugnt, tyst och så är det mindre risk för ligister. Så kan man ha en hund och katt med då man inte är helt själv. Men vi tre var där ute med två hundar och två katter vilket var mysigt, vi såg på Frozen den nya disneyfilmen och åt gottis.

 

Så idag så vaknade man på morgonen på landet som var en av mina bästa mornar för man hörde fåglarna och det var inga bilar så man var helt avslappnad. Vi åkte sedan in till stan igen vid 20 i 3 på dagen för vi skulle handla, Linnéas kille hämtade oss, dom skulle handla till sig och jag till mig innan man skulle hem till pappa igen. Jag köpte hem frusta bär och juice till min nya mixer, jag blev nöjd med smoothien jag gjorde och det var  pappa med men det är en enkel sak att göra. Men nu sitter jag här med en mugg te och med en pore stripe på näsan medans man skrivet det nya inlägget till sidan. Och jag kan säga till er alla där ute att jag är avslappnad efter att ha varit ute en dag på landet, något jag tipsar er där ute. Ha en bra kväll allesammans!

film, godis, hund, lungt, mys, natur, skog, vänner,

Kommentera

Publiceras ej