Hej allesammans!

Förlåt för att jag inte har skrivit på sidan... det har varit uppåt och neråt hela tiden så jag har inte hunnit skriva något på hela tiden, exempel jag har bråkat mycket med mina föräldrar om gymnasiet, min vän har haft pojkproblem och jag har höjt betygen i skolan i mina ämnen. Jag orkar inte skriva allt det tyvärr.. men jag kan berätta om gårdagen och dagens händelser.

 

Igår så kom jag till min mamma i Anderstorp, jag, Linnéa och brosan.

Igår så började vi med att gå en runda på 4km med vovvarna, sedan så hade vi filmkväll och vi såg på elysium. En film jag älskar och en film jag gråter till för den är så sorglig.

Idag så har jag hjälpt mamma med vår kolonilott, och sedan så fixade jag och Linnéa varandras hår.

Systrar kan bråka med varandra men dom håller alltid ihop. Ha en bra helg allesammans!

 

 
film, lungt, mys, systrar,

Kommentera

Publiceras ej