Hahaha jag skrattar så mycket att det gör ont i magen XD

wow men aa, vilet j***a påhopp jag fick för någon dag sedan, inte visste jag att någon tyckte så och kom med det rakt ut! men det är kul att du vill dela med dig ut av ditt tycke om mig tackar :D

Alla tycker olika såklart så jag är inte arg eftersom jag kankse inte ens känner dig! Va kul att du är så modig att komma ut med sådana kommentarer, jag inte är lika dan och jag måste säga att jag håller in saker för mycket jag själv, jag är glad också att veta vad folk tycker om mig men bara för att någon tycker en sak ska jag inte ändra mig för det! ^^

 Jag är nöjd med mig själv som jag är och vissa saker kan man bara inte ändra på, men tack för din fina upplysning främling! jag är varken arg, ledsen eller besviken utan alla har sina åsikter. jag vet kanske inte hur du ser ut men jag skulle aldrig döma dig /*^*/ <3 

Du kanske inte ens läser detta inlägget men men, haha nu vet folket vad jag tycker om vad andra tycker om mig iallafall och ingen behöver vara rädd att tycka som de vill, men jag skulle faktiskt respektera om du inte kommenterar det på min blogg utan du kan skriva ett meddelande istället tack. Lycka till med ditt liv främling. ^^

Men en sak ska du ha klart för dig främling, I don´t give a FUQ what u think about me!
Fotograf: Jinne Van Der Linden
Du är så duktig min söta!
I don´t give a fuck, L.O.L, främling, fun, kommentarer, kul, vänner, vänskap, weirdos, ärlig, åsikter,

Kommentera

Publiceras ej